سایت تخصصی حاج فیروز افا زیرک کار

سایت ما در اینستاگرام :

instagram-hajfirooz

میکس شده مناجات خوانی ملکوتی حاج فیروز آقا

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۰ ق.ظ


میکس شده مناجات خوانی فوق العاده زیبا فارسی حاج فیروز آقا زیرکار

 

در ایام مبعث در حرم مطهر سال 1391

 

دانلود صوتی

  

خواهند اگر ببخشند

از مجرمی گناهی

اول وی را نوازند

با سوز و اشک و آهی


بقیه متن مناجات در ادامه مطلب ...


دریای عف بجوشد

از اشک دردمندی

اوراق جرم سوزد از شکر صبحگاهی

این جا گناه بخشند

کوهی به کاه بخشند

بیچاره من که با خودنیاورده پر کاهی

با این که رو سیاهم

با این همه گناهم

مشتاق یک نگاهم

از من بود گناه زشت

از توست عف زیبا

عمری گناه کردم

دین را سیاه کردم

خدایا من اشتباه کردم

یا رب چه اشتباهی

دامن آلوده روی سیاه آورده ام

گر چه آهی در بساطم نیست آه آوردم

هر چه هستم هر چه بودم بر کسی مربوط نیست

چون بر امام مهربان موسی بن الرضا آوردم

نظرات (۲)

  • امید طاهری
  • سلام
    ممنون.
    اگر اشتباه نکنم این شعر رو حاج آقا همین امسال در حرم مطهر رضوی به همراه حاج منصور و حاج محمود خوندن.
    با توجه به ارادت خاصی که نسبت به حاجی دارم، با افتخار لینکتون کردم.
    لطف کنید و از از این وبلاگ دلسرد نشید.

    یا علی مددی
    گنه کردی بیا می بخشمت گفتم که غفارم تو با خود دشمنی کردی ولی من دوستت دارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی