سایت تخصصی حاج فیروز افا زیرک کار

سایت ما در اینستاگرام :

instagram-hajfirooz



مناجات با خداوند و روضه عرشی حضرت زهرا (س) حاج فیروز آقا

 

 در شهر مشهد مقدس در حضور پیرغلام اهل بیت حاج آقای کلامی

 

دانلود تصویری

 

دانلود صوتی

 

من بندگی نکردم

تا بنده ام بخوانی

تو کی به این کرامت

از در من را بخوانی


بقیه متن شعر در ادامه مطلب ...


بار گناه به دوشم

عفت نمی گذارد

بر آتشم کشانم

این نامه سیاهم

این اشک سوختگاهم

من حال خویش گفتم

تو کار خویش دانی

عفو از کرامت توست

قهر از عدالت توست

هم قهر از تو آید

هم عفو می توانی

از بس کریم هستی

با من قرار بستی

من اشک خود فشانم

تو خشم خود نشانی

با این همه گناهم

مشتاق یک نگاهم

با این که رو سیاهم

مشتاق یک نگاهم

هم من تو را بخوانم

هم تو مرا بخواهی

اگر می خواست ذات اکبرت

بر نار سوزانم

نمی اورد پابوس رضا

سوی خراسانم

حرام است اتش دوزخ مرا

می دانم امام مهربانم

چند روزی کرده میهمانم

خدا را شکر بوسیدم

در دارالشفایی را

که درد خویش

نا گفته بخشیدند درمان را

ای که از سر تا قدم پیغمبری

بلکه هم پیغمبری هم حیدری

ای پیمبر از تو دختر سرفراز

بر نماز تو نماز اورده نماز

حیف از آن صورت

که آتیش بگیرد

برگ گل را طاقت سیلی نبود

تو به هاهل آسمان شمع ره ای

ظهره ای منصور ه ای و حوریه ای

ظهره رخسار نیلی کجاست؟

صورت حوریه سیلی کجاست؟

هر که اید پیش زهرا با علیست

اول و اخر کلامش یا علیست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی