سایت تخصصی حاج فیروز افا زیرک کار

سایت ما در اینستاگرام :

instagram-hajfirooz

مناجات خوانی و مدح طوفانی امام حسین (ع) توسط حاج فیروز

پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ق.ظ


مناجات خوانی و مدح طوفانی امام حسین (ع) توسط حاج فیروز


دانلود


بالا نشد هر اون که

به پای تو پا نشد

اقا نشد هر اون که

گدای شما نشد


بقیه متن شعر در ادامه مطلب ...


مقصود از تکلم طور

از تو گفتن است

موسی نشد

هر اون که کلیم شما نشد

در خلقتش زمین زمان های محترم

بسیار آفرید ولی کربلا نشد

هر چند هزار سال

تو را گریه کردم

یک از هزار

حقوق لب تو ادا نشد

ای حسین من

ای منتظر اجابت من

بر دعای تو

دل برده از تمومی عالم

فدای تو

من خالق تو هستم

تو عبد خاکباز

تو کشته ی منی

منم خون بهای تو

از لحظه ای که

دست به ز هستی کشیده ای

ما تشنه ایم

در بغل ماست جای تو

تو فخر می کنی که مرا بنده ای حسین

من دارم افتخار که هستم خدای تو

تو در میان خود مناجات کن حسین

تا بشنوم دوباره صدای دعای تو

بانگ عمل غریب تو اتمام حجت

تو نیستی غریب منم آشنای تو

نظرات (۱)

  • حسین داورمعین
  • عالی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی