سایت تخصصی حاج فیروز افا زیرک کار

سایت ما در اینستاگرام :

instagram-hajfirooz



مناجات با خداوند و روضه انتقام امام زمان(عج) از قاتلین حضرت زهرا(س)

 

دانلود صوتی


 به خدا خواهی شوی نزدیک

از خود دور باش


بقیه متن شعر در ادامه مطلب ...

 


قهره کن با تیرگی

آن وقت رفیق نور باش

هر کجا رو آوری طور است

موسی بجو

بی خبر موسی خجسته ای

مقیم طور باش

طور زیبایی ندارد

پیش زیبایی دوست

محو روی دوست شو

کمتر بپیچ دور باش

گرچه بر خود از خدا

مامور آگاهی بکوش

خود برای خود

در دفع هر خطر

مامور باش

مار آزارت ز نیش

مور ماند زیر پا

بوی آدم خوش بود

نه مارش نه مورش

این سخن را از امیرالمومنین دارم بیان

هر مصیبت تا لب گور است

فکر گور باش

مهدی جان

من از نگاه تو دورم

ولی تو چشم خدایی

چه می شود دم دیده ای به من بگشایی

تمام عمر کنار تو بودم ای دل غافل

نیافتم که تو بودی ندیدمت که کجایی

چناچه جد تو می رفت بر سرای فقیران

چه می شود به سرای من فقیر بیایی

دعا هم از نفسم خسته شد ندیدمت آخر

بیا بگو چه دعایی کنم رخ بنمایی

به دور کعبه که گشتم

به یاد روی تو گشتم

تو کعبه ای،تو مقامی،تو زمزمی،تو صفایی

بقیه الله خیر لکم

در شان توست

تو تنها ولی الله مایی

من مهدی ام

در دست تیغ انتقامم

مادر،مادر،مادر

به قبر مخفی ات بادا سلام

مادر دلم تنگ است

از بندم رها کن

دستی به دعا

برای ظهور من دعا کن

مادر یا با ظهورم انتقامت را بگیرم

یا در کنار قبر مخفی ات بمیرم

مادر شنیدم تو را بارها دشمن تو را کشت

ای یار تنها علی

تنها تر کشت

مادر،مادر،مادر

شنیدم بارها از پا فتاده ای

دیدی علی تنهاست باز ایستادی

مادر،مادر،مادر

ای کاش بودم

تا علی را یار بودم

جای تو من بین در و دیوار بودم

مادر،مادر،مادر

آوای مهدی،مهدی ات را می شندیم

باغبان در باغ بوده

باغ را آتش زدند

باغ را در پیش چشم

لاله ها آتش زندند

نظرات (۴)

ممنون ازاین که این سایتو گذاشتین

ما این نوکران درگاه اباعبداله بر دهن همه اجنبی ها میزنیم
http://elpress.ir/news/17866
توصیه های حاج فیروز زیرک کار به مادحین و عزاداران حسینی در آستانه محرم لطفا انتشار دهید واقعا حرفای ناگفته رو گفتن 
ممنون التماس
  • نوکر حسین
  • غلط های شعر:
    1- موسایی بجوی، بی خبر موسی تو خود هستی ...
    2-حور زیبایی ندارد ... محو روی دوست شو کمتر به فکر حور باش
    3-گرچه بر خود از خدا مامورها داری بکوش، خود برای خود به طبع هر خطر مامور باش
    4-مار آزارد ز نیش و مور ماند زیر پای، خوی آدم خوش بود نه مار شو نه مور باش

  • خرید ممبر تلگرام
  • ممنون از سایت خوبتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی